Pregledni zapisi
Tražili ste>autor: Paliaga, Marko
20 rezultata

članak (9)
5
Methodology of valuation of cities' brands / Marko Paliaga, Zoran Franjić, Željko Strunje
Paliaga, Marko   detalji o autoru
Ekonomska istraživanja, 23 (2010), 2, str. 102-111
Članak članak/sastavnica
17
Regionalni autohtoni proizvodi hrane u funkciji izgradnje marke regije / Ernes Oliva, Marko Paliaga
Oliva, Ernes   detalji o autoru
Rovinj : M. Paliaga, 2015
Bilješka o autorima: str. 146
Knjiga knjiga
19
Strateški mendžment / Dragutin Gutić, Marko Paliaga
Gutić, Dragutin   detalji o autoru
Osijek : Studio HS internet, 2017
Bilješke o autorima: str. 237-238
Knjiga knjiga
20
Marketing države - marketing hrvatske države : zbornik radova = State marketing - Croatian state marketing : proceeding of works / XVII. kongres CROMAR-a Hrvatske, znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem, [Pula, 2001.] = 17th Congress of CROMAR Croatia, Science Convention with International Participation, [Pula, 2001] ; [organizatori = organizers CROMAR - Hrvatska zajednica udruga za marketing, Zagreb [i] CROMAR - Udruga za marketing Istarske županije, Pula glavni urednik = editor in chief Fedor Rocco]
Kongres CROMAR-a Hrvatske (17 ; Pula ; 2001)   detalji o autoru
Zagreb : CROMAR - Hrvatska zajednica udruga za marketing : CEMA - Centar za marketing, 2001
Knjiga knjiga
Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.