Tražili ste > Suzili ste > sadržaj: Teorija, metodologija i metode društvenih znanosti poništi sužavanje nakladnik: Sage Publications poništi sužavanje 
5 rezultata
2
Handbook of marketing scales / William O. Bearden, Richard G. Netemeyer. 2nd ed
Handbook of marketing scales / William O. Bearden, Richard G. Netemeyer. 2nd ed.
Bearden, William O.   detalji o autoru
Thousand Oaks [etc.] : Sage Publications ; Provo : Association for Consumer Research, cop. 1999
Bilješke o autorima: str. 537
Knjiga knjiga
3
Basics of qualitative research : techniques and procedures for developing grounded theory / Anselm <L.> Strauss, Juliet <M.> Corbin. 2nd ed
Basics of qualitative research : techniques and procedures for developing grounded theory / Anselm <L.> Strauss, Juliet <M.> Corbin. 2nd ed.
Strauss, Anselm L.   detalji o autoru
Thousand Oaks <etc.> : Sage Publications, cop. 1998
Bilješke o autorima: str. 311-312
Knjiga knjiga
5
How to conduct self-administered and mail surveys / Linda B. Bourque & Eve P. Fielder
How to conduct self-administered and mail surveys / Linda B. Bourque & Eve P. Fielder
Bourque, Linda B.   detalji o autoru
Thousand Oaks, Calif. <etc.> : Sage Publications, cop. 1995.
Knjiga knjiga
Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.