Tražili ste > Suzili ste > sadržaj: Teorija, metodologija i metode društvenih znanosti poništi sužavanje sadržaj: Matematika poništi sužavanje 
11 rezultata
5
Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra. 2nd ed.
Malhotra, Naresh K.   detalji o autoru
Upper Saddle River, N. J. : Prentice-Hall International, cop. 1996.
Knjiga knjiga
7
Axioms of cooperative decision making / Herve Moulin
8
Game theory for the social sciences / Herve Moulin. 2nd and revised ed.
Game theory for the social sciences / Herve Moulin. 2nd and revised ed.
Moulin, Herve   detalji o autoru
New York : New York University Press, 1986.
Knjiga knjiga
11
Mathematics in the behavioral and social sciences / John W. Bishir, Donald W. Drewes
Bishir, John W.   detalji o autoru
New York <etc.> : Harcourt, Brace & World, cop. 1970
Knjiga knjiga
Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.