Tražili ste > Suzili ste > sadržaj: Teorija, metodologija i metode društvenih znanosti poništi sužavanje 
86 rezultata
41
The economics of gender / Joyce P. Jacobsen. 3rd ed
The economics of gender / Joyce P. Jacobsen. 3rd ed.
Jacobsen, Joyce P.   detalji o autoru
Malden [etc.] : Blackwell Publishing, 2007
Bilješka o autorici na omotu
Knjiga knjiga
42
Znanstvena istraživanja u društvenim znanostima i nastanak znanstvenog djela Miroslav Žugaj
Žugaj, Miroslav   detalji o autoru
Varaždinske Toplice : Tonimir, 2007
Bilješka o autoru i njegova slika: str. 214-215
Knjiga knjiga
43
Europski san : kako europska vizija budućnosti polako zasjenjuje američki san / Jeremy Rifkin ; s engleskog jezika preveli Andreja Kovačić i Damir Žugec
Rifkin, Jeremy   detalji o autoru
Zagreb : Školska knjiga, 2006
Bilješka o autoru: str. 485
Knjiga knjiga
44
Rising tide : gender equality and cultural change around the world / Ronald Inglehart, Pippa Norris
Rising tide : gender equality and cultural change around the world / Ronald Inglehart, Pippa Norris
Inglehart, Ronald   detalji o autoru
Cambridge [etc.] : Cambridge University Press, 2005
Bilješke o autorima: str. [I] i na omotu
Knjiga knjiga
51
Handbook of marketing scales / William O. Bearden, Richard G. Netemeyer. 2nd ed
Handbook of marketing scales / William O. Bearden, Richard G. Netemeyer. 2nd ed.
Bearden, William O.   detalji o autoru
Thousand Oaks [etc.] : Sage Publications ; Provo : Association for Consumer Research, cop. 1999
Bilješke o autorima: str. 537
Knjiga knjiga
52
Svijet u brojkama : kartografski i statistički prikaz država svijeta / <izbor statističkih podataka Vladimir Kljun ; kartografija M. Duhovnik i D. Mitrović ; prevela Vlatka Hut>
Zagreb : Mozaik knjiga, 1999.
Knjiga knjiga
53
Basics of qualitative research : techniques and procedures for developing grounded theory / Anselm <L.> Strauss, Juliet <M.> Corbin. 2nd ed
Basics of qualitative research : techniques and procedures for developing grounded theory / Anselm <L.> Strauss, Juliet <M.> Corbin. 2nd ed.
Strauss, Anselm L.   detalji o autoru
Thousand Oaks <etc.> : Sage Publications, cop. 1998
Bilješke o autorima: str. 311-312
Knjiga knjiga
55
Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra. 2nd ed.
Malhotra, Naresh K.   detalji o autoru
Upper Saddle River, N. J. : Prentice-Hall International, cop. 1996.
Knjiga knjiga
56
How to conduct self-administered and mail surveys / Linda B. Bourque & Eve P. Fielder
How to conduct self-administered and mail surveys / Linda B. Bourque & Eve P. Fielder
Bourque, Linda B.   detalji o autoru
Thousand Oaks, Calif. <etc.> : Sage Publications, cop. 1995.
Knjiga knjiga
59
Doing social research / Therese L. Baker. 2nd ed.
Baker, Therese L.   detalji o autoru
New York <etc.> : McGraw-Hill, cop. 1994.
Knjiga knjiga
60
Economics of social issues / Ansel M. Sharp, Charles A. Register, Richard H. Leftwich. 11th ed.
Economics of social issues / Ansel M. Sharp, Charles A. Register, Richard H. Leftwich. 11th ed.
Sharp, Ansel M.   detalji o autoru
Burr Ridge, Ill. <etc.> : Irwin, cop. 1994.
Knjiga knjiga
Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.