Relationship marketing : perspectives, dimensions and contexts / Tracy Harwood, Tony Garry and Anne Broderick
Relationship marketing : perspectives, dimensions and contexts / Tracy Harwood, Tony Garry and Anne Broderick
Autor
Harwood, Tracy
Ostali autori
Nakladnik
London [etc.] : McGraw-Hill Education, cop. 2008
Materijalni opis
XXII, 242 str. : graf. prikazi ; 25 cm
Napomena
Bibliografija uza svako poglavlje.
 
Kazalo.
 
Bilješke o autorima: str. XXII i na omotu.
Klasifikacijska oznaka
658.8 Marketing. Prodaja. Distribucija, raspačavanje
Jezik
engleski
Standardni broj
ISBN 978-0-07-711422-0
Građa
Knjigaknjiga
Preuzmite iz repozitorija

HARWOOD, Tracy
Relationship marketing : perspectives, dimensions and contexts / Tracy Harwood, Tony Garry and Anne Broderick. - London [etc.] : McGraw-Hill Education, cop. 2008. - XXII, 242 str. : graf. prikazi ; 25 cm
Bibliografija uza svako poglavlje. - Kazalo. - Bilješke o autorima: str. XXII i na omotu.
ISBN 978-0-07-711422-0


Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.