Marketing u praksi : časopis za tržišne komunikacije / <glavni i odgovorni urednik Branko Kosec>. - Zagreb : Trend, 1993- .. - ; 29 cm
Od god. 1 (1993/94) izdavač: Edo, poslovne komunikacije, od god. 3 (1995): Trend ; od 2001, br. 1: Poslovna znanja. - Od god. 1 (1993/94) podnaslov: časopis za tržišne komunikacije i izobrazbu djelatnika u marketingu : poduzetništvo, odnosi s javnošću, promotivne aktivnosti, psihologija, ekologija ; od god. 3, br. 7 (1995): časopis za tržišne komunikacije : marketinške tehnike, gospodarsko oglašavanje, odnosi s javnošću, istraživanje tržišta ; od 1996, br. 10: časopis za tržišne komunikacije ; od 2000, br. 9: oruđa marketinškog uspjeha. - Od god. 1 (1993/94) urednik: Eduard Osredečki ; od god. 3, br. 7 (1995): Branko Kosec ; od 2001, br. 3: Jurica Pavičić. - Opis izrađen prema: br. 3, 2001. - Deset puta godišnje.
1200010324
11. - 2002
Mistery shopping - što je to i za koga / Uroš Močnik
Interni marketing / Ljudmila Kelšin
Što je sportski marketing? / Vanja Božičković
Autoriteti i mediokriteti u oglašavanju / Branimir Zoraja
Istraživanje u funkciji sponzorstava i event marketinga / Krunoslav Šimunović
Internet istraživanja / Jan Jilek
Istraživanje tržišta kao podloga za izradu marketinškog plana Tihomir Vranešević
Izgradnja branda u 8 ili manje redova - mobilno oglašavanje / Dražen Nikolić