Praćenje zadovoljstva klijenata kao temeljna odrednica upravljanja marketingom doktorska disertacija Tihomir Vranešević
Autor
Vranešević, Tihomir
Nakladnik
Zagreb : vlastita naklada, 1998
Materijalni opis
IX, 490, 3 str. : ilustr. ; 30 cm
Napomena
Obranjeno 1998. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
 
Dodaci: str. 485-490 ; 1-<4>.
 
Bibliografija: str. 471-481 i bilješke uz tekst.
Klasifikacijska oznaka
(043.3)  Disertacije
 
658.8:658.89(043.3) Marketing odnosa s potrošačima, kupcima. Disertacije
Jezik
hrvatski
Građa
Knjigaknjiga

VRANEŠEVIĆ, Tihomir
Praćenje zadovoljstva klijenata kao temeljna odrednica upravljanja marketingom doktorska disertacija Tihomir Vranešević . - Zagreb : vlastita naklada, 1998. - IX, 490, 3 str. : ilustr. ; 30 cm
Obranjeno 1998. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. - Dodaci: str. 485-490 ; 1-<4>. - Bibliografija: str. 471-481 i bilješke uz tekst.

Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.