Istraživanje tržišta kao podloga za izradu marketinškog plana Tihomir Vranešević
Autor
Vranešević, Tihomir
Godina izdavanja
2002
Jezik
hrvatski
Građa
Članakčlanak/sastavnica

Vranešević, Tihomir

Istraživanje tržišta kao podloga za izradu marketinškog plana Tihomir Vranešević . // Marketing u praksi : časopis za tržišne komunikacije (2002), 11 , str. 14-17

Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.