Upravljanje zadovoljstvom klijenata / Tihomir Vranešević
Autor
Vranešević, Tihomir
Nakladnik
Zagreb : Golden marketing, cop. 2000.
Materijalni opis
354 str. : ilustr., graf. prikazi ; 25 cm
Napomena
Bibliografske bilješke: str. 325-336 i bibliografija: str. 337-345.
 
Pojmovno kazalo.
Klasifikacijska oznaka
(075.8)  Udžbenici za sveučilišno, visokoškolsko obrazovanje
 
339.138(075.8)  Marketing. Udžbenici za sveučilišno, visokoškolsko obrazovanje
 
658.89(075.8)  Potrošači. Kupci. Klijenti. Udžbenici za visokoškolsko obrazovanje
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-212-018-1
Građa
Knjigaknjiga

VRANEŠEVIĆ, Tihomir
Upravljanje zadovoljstvom klijenata / Tihomir Vranešević . - Zagreb : Golden marketing , cop. 2000. . - 354 str. : ilustr., graf. prikazi ; 25 cm . - (Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis )
Bibliografske bilješke: str. 325-336 i bibliografija: str. 337-345. . - Pojmovno kazalo. .
ISBN 953-212-018-1


Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.