Marketing / S. <Stjepan> Bratko... <et al.> ; urednici Jozo Previšić, Stjepan Bratko ; <ilustracije Andrija Previšić>
Ostali autori
Nakladnik
Zagreb : Sinergija, 2001
Materijalni opis
XXIV, 540 str. : ilustr. ; 24 cm
Napomena
Bilješke o autorima i njihove slike uz tekst.
 
Bibliografija: str. <535>-539 i uz većinu poglavlja.
Klasifikacijska oznaka
339.138(075.8)  Marketing. Udžbenici za sveučilišno, visokoškolsko obrazovanje
Sadrži
Pojmovno određenje marketinga / Veronika Vugrinec-Hitrec.

AutorVugrinec-Hitrec, Veronika
Materijalni opisstr. 3-29
NapomenaTematska cjelina: Priroda marketinga.
Klasifikacijska oznaka658.8 Marketing. Prodaja. Distribucija, raspačavanje
Jezikhrvatski
Građapoglavlje u knjizi
 
Okruženje marketinga / Đurđana Ozretić Došen.

AutorOzretić Došen, Đurđana
Materijalni opisstr. 31-50 : ilustr.
NapomenaTematska cjelina: Priroda marketinga.
Klasifikacijska oznaka658.8 Marketing. Prodaja. Distribucija, raspačavanje
Jezikhrvatski
Građapoglavlje u knjizi
 
Izazovi marketingu / Veronika Vugrinec-Hitrec i Dubravka Frajlić.

AutorVugrinec-Hitrec, Veronika
Ostali autoriSinčić Ćorić, Dubravka
Materijalni opisstr. 51-92
NapomenaTematska cjelina: Priroda marketinga.
Klasifikacijska oznaka658.8 Marketing. Prodaja. Distribucija, raspačavanje
Jezikhrvatski
Građapoglavlje u knjizi
 
Planiranje marketinških aktivnosti / Marija Tomašević Lišanin.

AutorTomašević Lišanin, Marija
Materijalni opisstr. 93-108
NapomenaTematska cjelina: Planiranje, primjena i kontrola marketinških aktivnosti.
Klasifikacijska oznaka658.8.012.4  Marketinško upravljanje
Jezikhrvatski
Građapoglavlje u knjizi
 
Marketinška strategija / Nataša Renko i Jurica Pavičić.

AutorRenko, Nataša
Ostali autoriPavičić, Jurica, ekonomist
Materijalni opisstr. 109-134 : ilustr.
NapomenaTematska cjelina: Planiranje, primjena i kontrola marketinških aktivnosti.
Klasifikacijska oznaka658.8.011.1  Politika prodaje. Strateški marketing
Jezikhrvatski
Građapoglavlje u knjizi
 
Kontrola marketinških aktivnosti / Marija Tomašević Lišanin.

AutorTomašević Lišanin, Marija
Materijalni opisstr. 135-155 : ilustr.
NapomenaTematska cjelina: Planiranje, primjena i kontrola marketinških aktivnosti.
Klasifikacijska oznaka658.8 Marketing. Prodaja. Distribucija, raspačavanje
Jezikhrvatski
Građapoglavlje u knjizi
 
Istraživanje tržišta i informacijski sustavi / Tihomir Vranešević.

AutorVranešević, Tihomir
Materijalni opisstr. 160-186 : ilustr.
NapomenaTematska cjelina: Analiza tržišnih prilika.
Klasifikacijska oznaka658.8.012.12:004 Istraživanje tržišta. Ispitivanja, analize u marketingu. Informacijski sustavi u marketingu
Jezikhrvatski
Građapoglavlje u knjizi
 
Segmentacija, pozicioniranje i predviđanje / Tihomir Vranešević.

AutorVranešević, Tihomir
Materijalni opisstr. 187-216 : ilustr., graf. prikazi
NapomenaAnaliza tržišnih prilika.
Klasifikacijska oznaka658.8.012.12  Istraživanje tržišta. Ispitivanja, analize u marketingu
Jezikhrvatski
Građapoglavlje u knjizi
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-6895-07-2
Građa
Knjigaknjiga

MARKETING / S. <Stjepan> Bratko... <et al.> ; urednici Jozo Previšić, Stjepan Bratko ; <ilustracije Andrija Previšić>. - Zagreb : Sinergija, 2001. - XXIV, 540 str. : ilustr. ; 24 cm
Bilješke o autorima i njihove slike uz tekst. - Bibliografija: str. <535>-539 i uz većinu poglavlja.
ISBN 953-6895-07-2



Pojmovno određenje marketinga / Veronika Vugrinec-Hitrec. - str. 3-29
Tematska cjelina: Priroda marketinga.


Okruženje marketinga / Đurđana Ozretić Došen. - str. 31-50 : ilustr.
Tematska cjelina: Priroda marketinga.


Izazovi marketingu / Veronika Vugrinec-Hitrec i Dubravka Frajlić. - str. 51-92
Tematska cjelina: Priroda marketinga.


Planiranje marketinških aktivnosti / Marija Tomašević Lišanin. - str. 93-108
Tematska cjelina: Planiranje, primjena i kontrola marketinških aktivnosti.


Marketinška strategija / Nataša Renko i Jurica Pavičić. - str. 109-134 : ilustr.
Tematska cjelina: Planiranje, primjena i kontrola marketinških aktivnosti.


Kontrola marketinških aktivnosti / Marija Tomašević Lišanin. - str. 135-155 : ilustr.
Tematska cjelina: Planiranje, primjena i kontrola marketinških aktivnosti.


Istraživanje tržišta i informacijski sustavi / Tihomir Vranešević. - str. 160-186 : ilustr.
Tematska cjelina: Analiza tržišnih prilika.


Segmentacija, pozicioniranje i predviđanje / Tihomir Vranešević. - str. 187-216 : ilustr., graf. prikazi
Analiza tržišnih prilika.

Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.