Uloga urbanog marketinga u funkciji privlačenja direktnih stranih ulaganja u hrvatskim gradovima / Marko Paliaga, Željko Strunje
Autor
Paliaga, Marko
Ostali autori
Godina izdavanja
2011
Materijalni opis
ilustr.
Napomena
Bibliografija: str. 55-57.
 
Abstract.
Klasifikacijska oznaka
339.138:339.727.22(497.5) Marketing. Strana ulaganja. Hrvatska
Jezik
hrvatski
Građa
prethodno priopćenje

Paliaga, Marko

Uloga urbanog marketinga u funkciji privlačenja direktnih stranih ulaganja u hrvatskim gradovima / Marko Paliaga, Željko Strunje. // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilišta u Dubrovniku 20 (2011), 1, str. 41-58

Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.