Osnove međunarodnog marketinga / Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen, Zoran Krupka
Autor
Previšić, Jozo
Nakladnik
Zagreb : Školska knjiga, 2012
Materijalni opis
XII, 318 str. : graf. prikazi ; 26 cm
Napomena
Bibliografija: str. 307-311 i bilješke uza svako poglavlje.
 
Kazalo.
Klasifikacijska oznaka
658.8(100)(075.8)  Marketing. Svijet. Fakultetski i visokoškolski udžbenici
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-0-30396-6
Građa
Knjigaknjiga

PREVIŠIĆ, Jozo
Osnove međunarodnog marketinga / Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen, Zoran Krupka. - Zagreb : Školska knjiga, 2012. - XII, 318 str. : graf. prikazi ; 26 cm. - (Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis = Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu)
Bibliografija: str. 307-311 i bilješke uza svako poglavlje. - Kazalo.
ISBN 978-953-0-30396-6


Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.