Osnove međunarodnog marketinga / Jozo Previšić, Đurđana Ozretić-Došen ; <ilustracije Andrija Previšić>
Autor
Previšić, Jozo
Nakladnik
Zagreb : Masmedia, 2000
Materijalni opis
XXII, 415 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Napomena
Bibliografija: str. 397-400 i bilješke uz svako poglavlje.
 
Kazala.
Klasifikacijska oznaka
(075.8)  Udžbenici za sveučilišno, visokoškolsko obrazovanje
 
339.138(075.8)  Marketing. Udžbenici za sveučilišno, visokoškolsko obrazovanje
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-157-183-1
Građa
Knjigaknjiga

PREVIŠIĆ, Jozo
Osnove međunarodnog marketinga / Jozo Previšić, Đurđana Ozretić-Došen ; <ilustracije Andrija Previšić> . - Zagreb : Masmedia , 2000 . - XXII, 415 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Bibliografija: str. 397-400 i bilješke uz svako poglavlje . - Kazala .
ISBN 953-157-183-1


Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.