Perceptions among Croatian surgeons of services marketing application to health care organizations = Percepcije hrvatskih kirurga o mogućnosti primjene marketinga usluga u zdravstvenim organizacijama / Đurđana Ozretić Došen, Vide Bilić
Autor
Ozretić Došen, Đurđana
Ostali autori
Godina izdavanja
2009
Materijalni opis
Ilustr.
Napomena
Bibliografija i bilješke: str. 216-218.
 
Sažetak.
Klasifikacijska oznaka
658.8:338.46(497.5) Marketing usluga u Hrvatskoj
 
617-051:658.8](497.5) Percepcije kirurga u odnosu na marketing u Hrvatskoj
Jezik
engleski
Građa
prethodno priopćenje

Ozretić Došen, Đurđana

Perceptions among Croatian surgeons of services marketing application to health care organizations = Percepcije hrvatskih kirurga o mogućnosti primjene marketinga usluga u zdravstvenim organizacijama / Đurđana Ozretić Došen, Vide Bilić. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu 21 (2009), 2, str. 203-218

Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.