Research handbook of marketing in emerging economies / edited by Marin A. Marinov
Research handbook of marketing in emerging economies / edited by Marin A. Marinov
Ostali autori
Nakladnik
Cheltenham ; Northampton, MA : Edward Elgar Publishing, cop. 2017
Materijalni opis
XVI, 310 str. : ilustr. ; 24 cm
Napomena
Bibliografija uz svaki rad.
 
Kazalo.
 
Bilješke o autorima: str. X-XVI.
Klasifikacijska oznaka
339.138(082)  Marketing. Kolektivne poligrafije
 
658.8.012.12  Istraživanje tržišta. Ispitivanja, analize u marketingu
 
(082)  Kolektivne poligrafije. Sabrana djela više autora. Zbornici
Sadrži
Researching country image construct in the context of emerging economies / Durdana Ozretic-Dosen, Vatroslav Skare and Zoran Krupka.

AutorOzretić Došen, Đurđana
Ostali autoriŠkare, Vatroslav
Krupka, Zoran
Materijalni opisStr. 163-196
NapomenaBibliografija: str. 193-196.
Klasifikacijska oznaka658.8.012.12  Istraživanje tržišta. Ispitivanja, analize u marketingu
Jezikengleski
Građaistraživanja
Jezik
engleski
Standardni broj
ISBN 978-1-78471-316-4
Građa
Knjigaknjiga

RESEARCH handbook of marketing in emerging economies / edited by Marin A. Marinov. - Cheltenham ; Northampton, MA : Edward Elgar Publishing, cop. 2017. - XVI, 310 str. : ilustr. ; 24 cm
Bibliografija uz svaki rad. - Kazalo. - Bilješke o autorima: str. X-XVI.
ISBN 978-1-78471-316-4



Researching country image construct in the context of emerging economies / Durdana Ozretic-Dosen, Vatroslav Skare and Zoran Krupka. - Str. 163-196
Bibliografija: str. 193-196.

Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.