God.19 (2007), 2 [Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu]
Godina izdavanja
2007
Građa
serijske publikacije

Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu : [znanstveni polugodišnji časopis] = Market : review for marketing theory and practice : [scientific semi-annual journal] / [glavni urednik, editor in chief Đurđana Ozretić Došen]. - Zagreb : CROMAR-Hrvatska zajednica udruga za marketing : Ekonomski fakultet, 1989- .. - ; 24 cm
Od god.1(1989)-2(1990) izdavač: Društvo za marketing ; god.3(1991): CROMAR-Hrvatsko društvo za marketing ; od god.4(1992)-8(1996): CROMAR-Hrvatsko društvo za marketing : Školska knjiga ; god.9(1997)-12(2000): CROMAR-Hrvatska zajednica udruga za marketing ; od god.13(2001)-god.14(2002): CROMAR-Hrvatska zajednica udruga za marketing : CEMA. - Od god.1(1989) urednik: Fedor Rocco; od god.6(1994): Ljubomir Baban; od god.9(1997): Fedor Rocco; od god.15(2003)[2005]: Jozo Previšić; od god.18(2006): Đurđana Ozretić Došen. - Summaries. - Polugodišnje.
1200210724
2. - 2007


Effects of top management involvement in integrated marketing communications Učinci sudjelovanja vrhovnog menadžmenta u integriranoj marketinškoj komunikaciji Nina Hočevar, Vesna Žabkar, Damijan Mumel . - : Ilustr.
Bibliografija: str. 170-171 . - Sažetak .


Odrednice imidža zemlje : imidž Kanade u Republici Hrvatskoj = Country image determinants : Canada's image in the Republic of Croatia / Đurđana Ozretić Došen, Vatroslav Škare, Zoran Krupka . - : Ilustr.
Bibliografija: str. 185-188 . - Abstract .


Strategija upravljanja imidžom prodavaonice = Strategy of image management in retail shops / Sandra Soče Kraljević
Bibliografija: str. 199 . - Abstract .


Boje u marketinškoj komunikaciji : određenje uloge boje kao medijatorne varijable u procesu komunikacije Color in marketing communications disscusing the role of color as a mediating variable in the process of communication Ana Tkalac Verčič, Anita Kuharić Smrekar . - : Ilustr.
Bibliografija: str. 210-211 . - Abstract .


Tržište kartičnih proizvoda u Republici Hrvatskoj = Card products market in the Republic of Croatia / Ivana Šućur
Bibliografija: str. 228-230 . - Abstract .


Istraživanje zadovoljstva učenika kvalitetom usluge srednjoškolskog obrazovanja u Republici Hrvatskoj Research on user satisfaction with the quality of services in secondary education in Croatia Olivera Jurković Majić. - : Ilustr.
Bibliografija: str.239. - Abstract.


Marketinške kampanje u politici - iskustva Velike Britanije = Marketing campaigns and politics - British experience / Halida Sarajlić . - : Ilustr.
Bibliografija: str. 253-255 . - Abstract .

Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.