Marketing u praksi : časopis za tržišne komunikacije / <glavni i odgovorni urednik Branko Kosec>. - Zagreb : Trend, 1993- .. - ; 29 cm
Od god. 1 (1993/94) izdavač: Edo, poslovne komunikacije, od god. 3 (1995): Trend ; od 2001, br. 1: Poslovna znanja. - Od god. 1 (1993/94) podnaslov: časopis za tržišne komunikacije i izobrazbu djelatnika u marketingu : poduzetništvo, odnosi s javnošću, promotivne aktivnosti, psihologija, ekologija ; od god. 3, br. 7 (1995): časopis za tržišne komunikacije : marketinške tehnike, gospodarsko oglašavanje, odnosi s javnošću, istraživanje tržišta ; od 1996, br. 10: časopis za tržišne komunikacije ; od 2000, br. 9: oruđa marketinškog uspjeha. - Od god. 1 (1993/94) urednik: Eduard Osredečki ; od god. 3, br. 7 (1995): Branko Kosec ; od 2001, br. 3: Jurica Pavičić. - Opis izrađen prema: br. 3, 2001. - Deset puta godišnje.
1200010324
1. - 2001


Čemu služi marka? / Đurđana Ozretić Došen


Zaštitite svoj robni žig / Maja Karas


Marketing i financiranje neprofitnih organizacija / Jurica Pavičić


Osnova za strategiju marketinga / Brigita Plaljsa


Agore ili forumi / Nikša Alfirević


Učinak prospekata, oglasa i priloga / Stefan Gotschling


Medijsko planiranje / Marko Paliaga


Zaštitni znak i kako do dobrog zaštitnog znaka / Josip Sudar . - : ilustr.


Simbol svježine / Darko Skale ; razgovarala Nataša Vuletić

Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.