Ponašanje potrošača u turizmu : stavovi i motivacijski čimbenici kao kriterij segmentiranja turističkog tržišta Consumer behavior in tourism attitudes and motivators as criteria for segmentation of tourism market Đurđana Ozretić Došen, Darko Prebežac
Autor
Ozretić Došen, Đurđana
Ostali autori
Nalazi se u
, Vol.15 (2003), 2, str. 118-143
Godina izdavanja
2003
Napomena
Tekst usporedo na hrv. i engl. jeziku.
 
Bibliografija: 8 jed.
Predmetna odrednica
Jezik
engleski; hrvatski
Građa
Članakčlanak/sastavnica

Ozretić Došen, Đurđana

Ponašanje potrošača u turizmu : stavovi i motivacijski čimbenici kao kriterij segmentiranja turističkog tržišta Consumer behavior in tourism attitudes and motivators as criteria for segmentation of tourism market Đurđana Ozretić Došen, Darko Prebežac . // Acta turistica 15 (2003), 2, str. 118-143

Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.