MARKETING / S. <Stjepan> Bratko... <et al.> ; urednici Jozo Previšić, Stjepan Bratko ; <ilustracije Andrija Previšić>. - Zagreb : Sinergija, 2001. - XXIV, 540 str. : ilustr. ; 24 cm
Bilješke o autorima i njihove slike uz tekst. - Bibliografija: str. <535>-539 i uz većinu poglavlja.
ISBN 953-6895-07-2
Pojmovno određenje marketinga / Veronika Vugrinec-Hitrec. - str. 3-29
Tematska cjelina: Priroda marketinga.
Okruženje marketinga / Đurđana Ozretić Došen. - str. 31-50 : ilustr.
Tematska cjelina: Priroda marketinga.
Izazovi marketingu / Veronika Vugrinec-Hitrec i Dubravka Frajlić. - str. 51-92
Tematska cjelina: Priroda marketinga.
Planiranje marketinških aktivnosti / Marija Tomašević Lišanin. - str. 93-108
Tematska cjelina: Planiranje, primjena i kontrola marketinških aktivnosti.
Marketinška strategija / Nataša Renko i Jurica Pavičić. - str. 109-134 : ilustr.
Tematska cjelina: Planiranje, primjena i kontrola marketinških aktivnosti.
Kontrola marketinških aktivnosti / Marija Tomašević Lišanin. - str. 135-155 : ilustr.
Tematska cjelina: Planiranje, primjena i kontrola marketinških aktivnosti.
Istraživanje tržišta i informacijski sustavi / Tihomir Vranešević. - str. 160-186 : ilustr.
Tematska cjelina: Analiza tržišnih prilika.
Segmentacija, pozicioniranje i predviđanje / Tihomir Vranešević. - str. 187-216 : ilustr., graf. prikazi
Analiza tržišnih prilika.