Suvremena trgovina : stručni časopis za trgovinu / [glavni i odgovorni urednik Srećko Sertić]. - Zagreb : Ideje, 1992- .. - ; 29 cm
Opis prema vol.24,br.4(1999). - Od vol.17(1992) podnasl. u impresumu: časopis za unutarnju i vanjsku trgovinu; od vol.19(1994)-vol.31(2006): časopis za trgovinu; od vol.32(2007) podnasl. na nasl. str.: stručni časopis za trgovinu. - Od vol.17(1992) urednik: Tihomir Sertić; od vol.41,br.2(2016): Srećko Sertić. - Dvomjesečno. - Mjesečno.
1200006024
1. - 2015


Pogled na kartice lojalnosti iz drugog ugla / Nikola Knego


Analiza razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica (4) / Zdenko Segetlija
Bibliografija: str. 17.


Maloprodavač kao brend u pet dimenzija / Dario Dunković
Bibliografija: str. 21.


Poslovni uzroci povezivanja u klastere kao jednog od oblika strateškog udruživanja u hoteljerstvu / Zorica Krželj-Čolović
Bibliografija: str. 45.

Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.