Suvremena trgovina : stručni časopis za trgovinu / [glavni i odgovorni urednik Srećko Sertić]. - Zagreb : Ideje, 1992- .. - ; 29 cm
Opis prema vol.24,br.4(1999). - Od vol.17(1992) podnasl. u impresumu: časopis za unutarnju i vanjsku trgovinu; od vol.19(1994)-vol.31(2006): časopis za trgovinu; od vol.32(2007) podnasl. na nasl. str.: stručni časopis za trgovinu. - Od vol.17(1992) urednik: Tihomir Sertić; od vol.41,br.2(2016): Srećko Sertić. - Dvomjesečno. - Mjesečno.
1200006024
1. - 2015
Pogled na kartice lojalnosti iz drugog ugla / Nikola Knego
Analiza razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica (4) / Zdenko Segetlija
Bibliografija: str. 17.
Maloprodavač kao brend u pet dimenzija / Dario Dunković
Bibliografija: str. 21.
Poslovni uzroci povezivanja u klastere kao jednog od oblika strateškog udruživanja u hoteljerstvu / Zorica Krželj-Čolović
Bibliografija: str. 45.