Inovativni podsustavi menadžmenta / Dario Dunković
Autor
Dunković, Dario
Godina izdavanja
1988
Kratki sadržaj
Sažetak: U radu se razmatra utjecaj informacijske tehnologije na suvremene poslovne sustave, polazi se od zahtjeva sofisticiranog pristupa kojim bi se prioritetno restrukturirao postojeći menadžment - sustav. Potrebita je neophodna trnzicija poslovanja uvođenjem aplikativnih rješenja elektronskog poslovanja. U članku će biti obrađena problematika koja se odnosi na nastajanje i razvoj novih inovativnih podsustava menadžmenta (MIT, CRM, SCM, VBM, KM) i njihova svrha u novoj ekonomiji, kao i značaj inteligentne organizacije u kojoj djeluju. Bit će razmotrene inovativne mjere uspješnosti poslovanja, zasnovane na financijskom menadžmentu koji koristi princip dodane vrijednosti. Menadžment funkcionira u uvjetima u kojima je strategija konkurencije usmjerena na ljudsko znanje, informacijsku tehnologiju i kupca.
 
Pored uloge menadžmenta znanja (KM), menadžment je odnosa s kupcem (CRM) jedan od kritičnih čimbenika prilagođavanja marketinga elektronskom poslovanju. Ovaj je članak doprinos poimanju modernog poslovnog sustava i nove ekonomije.
 
Summary: The article considers the influence of information technology on contemporary business systems, starting from sophisticated approachof priority restruturing the present management system. It is necessary to transform the business through applicative implementation of electronic business. The article elaborates the issue related to emerging and development of the new innovative subforms of management (MIT, CROM, SCM, VBM, KM) and their role in the new economy environment, and it will also mention the significance of intelligence organization in which they operate. It considers innovative measures of business performance established on financial management that is based on value added principle. Management is functioning under conditions where strategy is focused on human knowledge, information technology and a customer.
 
In addition to Supply-Chain Management (SCM) and Knowledge management, Customer Relationship Management is one of the most critical factors of marketing adaptation to electronic business concept. The article is represents the contribution to comprehension of modern business system and a new economy.
Napomena
Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 35 jed.
Jezik
hrvatski
Građa
Članakčlanak/sastavnica

Dunković, Dario

Inovativni podsustavi menadžmenta / Dario Dunković . // Ekonomski vjesnik : review of contemporary business, entrepreneurship and economic issues 1 (1988), 2, str. 99-111

Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.