Privatne marke kao sredstvo pozicioniranja na tržištu : znanstveni magistarski rad / izradila Martina Sopta ; mentor Jozo Previšić
Autor
Sopta, Martina
Ostali autori
Nakladnik
Zagreb : vlastita naklada, 2005.
Tiskara
[s. l. : s. n.]
Materijalni opis
1 optički disk (CD-R) ; 12 cm
Zahtjevi sustava
Zahtjevi sustava: PC; Windows; Microsoft Word; preglednik PDF datoteka; čitač CD-R-a.
Napomena o izvoru naslova
Stv. nasl. s nasl. zaslona.
Napomena o izdanju
Dostupno i u tiskanom obliku.
Napomena
Na vrhu nasl. str.: Ekonomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu.
 
Bibliografija na kraju rada i uz tekst.
Svojstva građe
Tekstovni i slikovni podaci
Klasifikacijska oznaka
658.626(043.2)  Marka proizvoda. Teze. Magistarski radovi
 
(0.034.44) Optički medij. Uključujući CD (kompaktni disk), DVD, BD (Blue-ray disk), laserski disk
Jezik
hrvatski
Građa
Elektronička građaelektronička građa

SOPTA, Martina
Privatne marke kao sredstvo pozicioniranja na tržištu[Elektronička građa] : znanstveni magistarski rad / izradila Martina Sopta ; mentor Jozo Previšić. - Zagreb : vlastita naklada, 2005. ([s. l. : s. n.]Zagreb : vlastita naklada, 2005. ([s. l. : s. n.]). - 1 optički disk (CD-R) ; 12 cm
Stv. nasl. s nasl. zaslona. - Dostupno i u tiskanom obliku. - Na vrhu nasl. str.: Ekonomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu. - Bibliografija na kraju rada i uz tekst. - Zahtjevi sustava: PC; Windows; Microsoft Word; preglednik PDF datoteka; čitač CD-R-a.

Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.