Utjecaj kulture na pozicioniranje proizvoda na međunarodnom tržištu = The impact of culture on product positioning in international markets : diplomski rad / Dunja Belavić ; mentor Jozo Previšić
Autor
Belavić, Dunja, ekonomistica
Ostali autori
Nakladnik
Zagreb : vlastita naklada, 2011.
Zahtjevi sustava
PC, preglednik Word, čitač DVD-R-a.
Napomena
Abstract.
 
Ekon. fak., Zagreb, 2011.
Klasifikacijska oznaka
658.62  Roba. Dobra. Proizvodi
 
316.72 Razne vrste kultura
 
339.5 Inozemna trgovina. Vanjska trgovina. Međunarodna trgovina
 
(0.034) Strojno čitljivi dokumenti (Elektronička građa)
Jezik
hrvatski
Građa
Elektronička građaelektronička građa

BELAVIĆ, Dunja, ekonomistica
Utjecaj kulture na pozicioniranje proizvoda na međunarodnom tržištu[Elektronička građa] = The impact of culture on product positioning in international markets : diplomski rad / Dunja Belavić ; mentor Jozo Previšić. - Zagreb : vlastita naklada, 2011.
Abstract. - Ekon. fak., Zagreb, 2011. - PC, preglednik Word, čitač DVD-R-a.

Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.