Utjecaj kulturnih čimbenika, posebice religije, na tržište proizvoda za islamske zemlje – halal certifikat : diplomski rad / Tomislav Mihac ; mentor Jozo Previšić
Autor
Mihac, Tomislav
Ostali autori
Nakladnik
Zagreb : vlastita naklada, 2011
Zahtjevi sustava
PC, preglednik Word, čitač CD-R-a.
Napomena
Ekon. fak., Zagreb, 2011.
Klasifikacijska oznaka
339.13  Tržište uopće. Analiza tržišta. Ponuda i potražnja. Tržišno natjecanje
 
658.62  Roba. Dobra. Proizvodi
 
297 Islam
Jezik
hrvatski
Građa
Elektronička građaelektronička građa

MIHAC, Tomislav
Utjecaj kulturnih čimbenika, posebice religije, na tržište proizvoda za islamske zemlje – halal certifikat[Elektronička građa] : diplomski rad / Tomislav Mihac ; mentor Jozo Previšić. - Zagreb : vlastita naklada, 2011
Ekon. fak., Zagreb, 2011. - PC, preglednik Word, čitač CD-R-a.

Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.