Marketing vina : u teoriji i primjeni / Marcel Meler, Đuro Horvat ; [crteži Marko Lukač]
Autor
Meler, Marcel
Nakladnik
Zagreb : Edukator, 2018
Materijalni opis
472 str. : ilustr. u bojama, graf. prikazi ; 24 cm
Napomena
Bibliografija: str. 461-472 ; bibliografske bilješke uz tekst.
 
Bilješke o autorima i njihove slike na omotu.
Klasifikacijska oznaka
658.8:663.2  Marketing vina, vinarstva
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-99576-5-8
Građa
Knjigaknjiga

MELER, Marcel
Marketing vina : u teoriji i primjeni / Marcel Meler, Đuro Horvat ; [crteži Marko Lukač]. - Zagreb : Edukator, 2018. - 472 str. : ilustr. u bojama, graf. prikazi ; 24 cm
Bibliografija: str. 461-472 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Bilješke o autorima i njihove slike na omotu.
ISBN 978-953-99576-5-8


Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.