Integrated advertising, promotion & marketing communications / Kenneth E. Clow, Donald Baack
Integrated advertising, promotion & marketing communications / Kenneth E. Clow, Donald Baack. 2nd ed.
Autor
Clow, Kenneth E.
Ostali autori
Izdanje
2nd ed.
Nakladnik
Upper Saddle River : Pearson : Prentice Hall, cop. 2004
Materijalni opis
XXVII, 538 str. : ilustr. u bojama ; 28 cm
Napomena
Bibliografija uz svako poglavlje.
 
Kazala.
Klasifikacijska oznaka
658.8(075.8)  Marketing. Prodaja. Distribucija. Udžbenici za visokoškolsko obrazovanje
Jezik
engleski
Standardni broj
ISBN 0-13-140546-2
Građa
Knjigaknjiga

CLOW, Kenneth E.
Integrated advertising, promotion & marketing communications / Kenneth E. Clow, Donald Baack . - 2nd ed. . - Upper Saddle River : Pearson : Prentice Hall , cop. 2004 . - XXVII, 538 str. : ilustr. u bojama ; 28 cm
Bibliografija uz svako poglavlje . - Kazala .
ISBN 0-13-140546-2


Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.