Osnove marketinga usluga / Đurđana Ozretić Došen
Autor
Ozretić Došen, Đurđana
Izdanje
2. izmijenjeno i dopunjeno izd
Nakladnik
Zagreb : Mikrorad, 2010
Materijalni opis
IX, 181 str. : ilustr., graf. prikazi ; 24 cm
Napomena
Bibliografske bilješke: str. 169-174 i bibliografija: str. 175-181.
Klasifikacijska oznaka
338.46:658.8(075.8) Usluge. Uslužne djelatnosti. Marketing. Fakultetski i visokoškolski udžbenici
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-6286-59-9
Građa
Knjigaknjiga

OZRETIĆ Došen, Đurđana
Osnove marketinga usluga / Đurđana Ozretić Došen. - 2. izmijenjeno i dopunjeno izd. - Zagreb : Mikrorad, 2010. - IX, 181 str. : ilustr., graf. prikazi ; 24 cm
Bibliografske bilješke: str. 169-174 i bibliografija: str. 175-181.
ISBN 953-6286-59-9


Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.