Osnove marketinga / J. Previšić... <et al.> ; urednici Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen
Ostali autori
Nakladnik
Zagreb : Adverta, 2007
Materijalni opis
XVIII, 357 str. : ilustr. u bojama, graf. prikazi ; 24 cm
Napomena o izdanju
Prema predgovoru, riječ je o 1. izd.
Napomena
Bibliografske bilješke: str. 338-352 i bibliografija: str. 353-356.
Klasifikacijska oznaka
658.8(075.8)(082)  Marketing. Fakultetski i visokoškolski udžbenici. Sabrana djela više autora
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-99712-2-7
Građa
Knjigaknjiga

OSNOVE marketinga / J. Previšić... <et al.> ; urednici Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen . - Zagreb : Adverta , 2007 . - XVIII, 357 str. : ilustr. u bojama, graf. prikazi ; 24 cm
Prema predgovoru, riječ je o 1. izd . - Bibliografske bilješke: str. 338-352 i bibliografija: str. 353-356 .
ISBN 978-953-99712-2-7


Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.