Integrirana marketinška komunikacija : oglašavanje, unapređenje prodaje, Internet, odnosi s javnošću, publicitet, osobna prodaja [!] / Tanja Kesić
Autor
Kesić, Tanja
Nakladnik
Zagreb : Opinio, 2003
Materijalni opis
XXX, 624 str. : ilustr. (pretežno u bojama) ; 29 cm
Napomena
Bilješka o autorici i njezina slika: str. XIII.
 
Bibliografija uza svako poglavlje.
 
Kazalo.
Klasifikacijska oznaka
658.8 Marketing. Prodaja. Distribucija, raspačavanje
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-98250-0-8
Građa
Knjigaknjiga

KESIĆ, Tanja
Integrirana marketinška komunikacija : oglašavanje, unapređenje prodaje, Internet, odnosi s javnošću, publicitet, osobna prodaja [!] / Tanja Kesić. - Zagreb : Opinio, 2003. - XXX, 624 str. : ilustr. (pretežno u bojama) ; 29 cm
Bilješka o autorici i njezina slika: str. XIII. - Bibliografija uza svako poglavlje. - Kazalo.
ISBN 953-98250-0-8


Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.