Osnove strateškog marketinga / Jurica Pavičić, Vladimir Gnjidić, Nikola Drašković
Autor
Pavičić, Jurica, ekonomist
Ostali autori
Nakladnik
Materijalni opis
442 str. : ilustr., graf. prikazi ; 26 cm
Napomena
Bibliografija i bilješke uz tekst.
Klasifikacijska oznaka
658.8:005.21(075.8) Politika prodaje. Fakultetski i visokoškolski udžbenici
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-0-30277-8
 
ISBN 978-953-56385-2-0
Građa
Knjigaknjiga

PAVIČIĆ, Jurica, ekonomist
Osnove strateškog marketinga / Jurica Pavičić, Vladimir Gnjidić, Nikola Drašković. - Zagreb : Školska knjiga : Institut za inovacije, 2014. - 442 str. : ilustr., graf. prikazi ; 26 cm. - (Udžbenici Sveučilišta u Zadru = Manualia Universitatis studiorum Jadertina)
Bibliografija i bilješke uz tekst.
ISBN 978-953-0-30277-8. - 978-953-56385-2-0


Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.