Marketing malih i srednjih poduzeća : marketinški savjetnik za poduzetnike i menadžere / Nataša Renko, Ružica Brečić
Autor
Renko, Nataša
Ostali autori
Nakladnik
Zagreb : Školska knjiga, 2016
Materijalni opis
XIV, 325 str. : ilustr. ; 26 cm
Napomena
Bibliografija: str. 306-316.
 
Kazala.
 
Bilješka o autoricama: str. 325.
Klasifikacijska oznaka
658.8:658.114(075.8) Marketing privatnih poduzeća. Udžbenici za visokoškolsko obrazovanje
 
658.8:334.012.63/.64 Marketing srednjih i malih poduzeća
 
658.8:334.722 Marketing privatnih poduzeća
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-0-30283-9
Građa
Knjigaknjiga

RENKO, Nataša
Marketing malih i srednjih poduzeća : marketinški savjetnik za poduzetnike i menadžere / Nataša Renko, Ružica Brečić. - Zagreb : Školska knjiga, 2016. - XIV, 325 str. : ilustr. ; 26 cm. - (Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis)
Bibliografija: str. 306-316. - Kazala. - Bilješka o autoricama: str. 325.
ISBN 978-953-0-30283-9


Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.