Upravljanje odnosom s klijentima : primjenom CRM poslovne strategije do povećanja konkurentnosti / Josip Mueller, Velimir Srića
Autor
Mueller, Josip
Ostali autori
Nakladnik
Materijalni opis
288 str. : graf. prikazi ; 25 cm
Napomena
Bibliografija: str. 279-285 i bilješke uz tekst.
 
Bilješke o autorima i njihove slike u bojama na omotu.
Klasifikacijska oznaka
004:658.89  Računalna tehnologija u odnosu na kupce, potrošače, korisnike
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-95056-0-7
Građa
Knjigaknjiga

MUELLER, Josip
Upravljanje odnosom s klijentima : primjenom CRM poslovne strategije do povećanja konkurentnosti / Josip Mueller, Velimir Srića. - Zagreb : Delfin - razvoj managementa, 2005. - 288 str. : graf. prikazi ; 25 cm
Bibliografija: str. 279-285 i bilješke uz tekst. - Bilješke o autorima i njihove slike u bojama na omotu.
ISBN 953-95056-0-7


Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.