Sponzorstvo manifestacija kao element strategije pozicioniranja marke : magistarski rad / Diana Nola Živković ; mentor Đurđana Ozretić Došen
Autor
Nola Živković, Diana
Ostali autori
Nakladnik
Zagreb : vlastita naklada, 2011.
Tiskara
Materijalni opis
XIV; 113 listova : ilustr., graf. prikazi ; 30 cm
Napomena
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet.
 
Bibliografija: listovi III-VI.
 
Abstract.
 
Bilješka o autorici: listovi XIII-XIV.
 
Ekon. fak., Zagreb, 2011.
Klasifikacijska oznaka
658.8:061.7(043.2) Marketing svečanosti, priredbi. Teze. Magistarski radovi
 
394.48 Javna događanja, priredbe i sl. koje organiziraju društva i udruge ili su s njima povezane
Jezik
hrvatski
Građa
Knjigaknjiga

NOLA Živković, Diana
Sponzorstvo manifestacija kao element strategije pozicioniranja marke : magistarski rad / Diana Nola Živković ; mentor Đurđana Ozretić Došen. - Zagreb : vlastita naklada, 2011. (<s. l. : s. n.>Zagreb : vlastita naklada, 2011. (<s. l. : s. n.>). - XIV; 113 listova : ilustr., graf. prikazi ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. - Bibliografija: listovi III-VI. - Abstract. - Bilješka o autorici: listovi XIII-XIV. - Ekon. fak., Zagreb, 2011.

Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.