Franchising kao strategija ulaska na modno tržište : završni rad / Nikolina Kovač ; mentor Sanda Renko
Autor
Kovač, Nikolina
Ostali autori
Renko, Sanda [mentor]
Nakladnik
Zagreb : vlastita naklada, 2015
Materijalni opis
1 optički disk (CD-ROM) ; 12 cm
Zahtjevi sustava
PC, preglednik PDF, čitač CD-R-a.
Napomena o izvoru naslova
Stv. nasl. s nasl. zaslona.
Napomena
Ekon. fak., Zagreb, 2015.
Klasifikacijska oznaka
339.187.44  Prijenos isključivog prava prodaje. Franšiza
 
687 Industrija odjeće. Industrija toaletnog pribora. Frizerski zanat
 
391 Odjeća. Odijevanje. Narodna nošnja. Moda. Kićenje. Nakit
 
(0.034.44) Optički medij. Uključujući CD (kompaktni disk), DVD, BD (Blue-ray disk), laserski disk
Jezik
hrvatski
Građa
Elektronička građaelektronička građa

KOVAČ, Nikolina
Franchising kao strategija ulaska na modno tržište[Elektronička građa] : završni rad / Nikolina Kovač ; mentor Sanda Renko. - Zagreb : vlastita naklada, 2015. - 1 optički disk (CD-ROM) ; 12 cm
Stv. nasl. s nasl. zaslona. - Ekon. fak., Zagreb, 2015. - PC, preglednik PDF, čitač CD-R-a.

Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.