Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima = Pretesting the questionnaire for the performance testing of a perception model for customer fairness and loyalty within enterprises which apply the CRM strategy / Mijo Renić, Miroslav Mandić
Autor
Renić, Mijo
Ostali autori
Godina izdavanja
2018
Materijalni opis
ilustr.
Napomena
Bibliografija: str. 17-19.
Klasifikacijska oznaka
303.62:658.89 Metode anketiranja u odnosu na potrošače
Jezik
hrvatski
Građa
izvorni znanstveni rad

Renić, Mijo

Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima = Pretesting the questionnaire for the performance testing of a perception model for customer fairness and loyalty within enterprises which apply the CRM strategy / Mijo Renić, Miroslav Mandić. // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 16 (2018), 1, str. 1-19

Upute
  • Upute
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Radno vrijeme
  • pon - čet: 08:15-19:45
  • pet: 08:15-18:45
  • sub: 08:15-13:45
Kontakt
  • knjiznica@efzg.hr
Knjižnice
  • Nacionalna i sveučilišna knjižnica
  • Knjižnice grada Zagreba
  • Ekonomski fakultet Osijek
  • Ekonomski fakultet Rijeka
  • Ekonomski fakultet Split
  • više ...
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.